ja mam zasadę, ze wymieniam olej z filtrem plus foltry powietrzne (nawet kabinowy) co 15 tkm, przez to, że auto na lpg muszę też świece co te 15 tkm wymieniać teraz, a paliwo co 30 tkm i mam spokój (wsześniej wymieniałem paliwo nawet co 15 tkm ,ale 30 styka według mnie, więcej to już przeginka) :wink:
Ponowie pytanie - uzywa ktos z Was filtra powietrza K&N?
ja używałem stożek K&N (nie o2fl) i dla mnie oprócz tego, że 'fajnie wyglądał' jak otworzyłem maskę nic więcej nie odczuwałem (silnik seria)...
męczące dla mnie było czyszczenie tego filtra zestawem czyszczącym
generalnie zmieniam mann (powietrze/kabina węgiel/olej) co 15k km
ASO/SAP filtr powietrza w CAXA co 90k km, ale przy pierwszym problemie z mocą (rozrząd) przy 16k km pierwsze pytanie SAP czy zmieniony filtr powietrza... :!: :roll:
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Przy filtrach wielorazowych niewłaściwa obsługa i/lub przedłużenie terminu czyszczenia, spowoduje puszczenie piachu do cylindrów. Są to częste przypadki w motocyklach gdzie te filtry są popularne.
Papierowy filtr powietrza ulega w ciągu roku wielokrotnie moczeniu/suszeniu, kosztuje parę zlotych (mann), wiec nie ma sensu trzymać go dłużej jak rok.
Komentarz